Kolmannet hakutreenit ja uusi kouluttaja Tiina Lehtomäki. Tänään kokeiltiin saalispalkkaa maalimiehen luona. Maalimiehestä näköhavainto (katosi puskiin), koira sivulle ja ukko-käsky. Sinkosi kuin ohjus maalimiehen luokse, leikki ja toi motskun käskyllä takaisin, loppuun leikkiä minun kanssa. Tämä otettiin kolmesti eikä mitään ongelmia. Into mennä maalimiehen luokse oli aivan mieletön, mutta tuli yhtä innokkaasti takaisin. Tästä sellaiset johtopäätökset, että nyt minun on opettava rullan nostaminen maasta ja minulle luovuttaminen. Tämän jälkeen voidaan aloittaa se, että Vani lähetetään maalimiehelle ja se toisi sen rullan minulle takaisin. Minä palkkaisin sitten keskilinjalla. Kouluttaja kehui Vania ja sanoi, että minulla on hyvä koira :) Arvatkaapas, kuka oli onnesta soikeana. Ollaan jotain tehty oikein ;) Kun vein Vania takaisin autolle, se olisi halunnut mennä etsimään ukkoja. Wau! Ehkä me kokeillaan tätä lajia kuitenkin enemmän... Ja minun pitäisi  opetella tuo saalispalkkaus kunnolla, sillä ei Vani mitään nakkeja kaipaa. Kunnon leikkiä vaan :0